Kniepijnvrij® basis programma

“Supereffectieve oefeningen om de hulptroepen van de knie te trainen!”

Start met het programma
 1021+ 

mensen gingen je voor

80%
is hersteld 
15+
jaar ervaring
23000+
behandeluren

Voor knieschijfpijn en de kniepeesblessure (jumpersknee)

Heb je last van knieschijfpijn of heb je een kniepeesblessure? Start direct met trainen! Train in 6 weken met 3 trainingen per week de spieren van je heupen sterk en help je knie. Heupspieren met een goed uithoudingsvermogen en een soepele rug zorgen bovendien voor een lager blessurerisico. Ook is dit programma ideaal als je je heupspieren wilt verstevigen om je prestaties bij duursport te verbeteren of ter preventie, en voorkomt het de “hipdrop” bij het hardlopen. 


🦵🏿 Makkelijk thuis uit te voeren

🦵🏿 Inclusief supereffectieve rugmobillisatie oefening

🦵🏿 Een lager blessurerisico

Starten
Ik kan weer crossfitten!

“Na 3 jaar lang pijnlijke oefeningen gedaan te hebben bij de fysiotherapeut heeft Kniepijnvrij ervoor gezorgd dat mijn knie snel weer goed voelt! Zonder pijnlijke oefeningen!”


Selena - crossfitster
Ik ben kniepijnvrij!

“Na 5 jaar verschillende onderzoeken en behandelingen gehad bij verschillende artsen, fysiotherapeuten en manueel therapeuten ben ik eindelijk af van de pijn in mijn knie. Na acht weken was ik zo goed als pijnvrij en ben ik Stijn en zijn Kniepijnvrij Methode heel dankbaar!”

Eva - fitness
Ik kan weer mijn werk uitvoeren!

Mijn chronische jumpers knee ging maar niet over. Door Kniepijnvrij kan mijn knie inmiddels de zwaarste belasting weer aan! Heel erg bedankt Stijn dat je mij met Kniepijnvrij van de vreselijke pijn af hebt kunnen helpen!

Max - Professioneel skiër
In het basisprogramma krijg je van mij de beste oefeningen die ik geselecteerd heb op basis van wetenschappelijk bewijs, mijn ervaring en ervaring van mijn patiënten. Van elke oefening is een duidelijk instructiefilmpje gemaakt en krijg je duidelijke instructies hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Ook krijg je hierbij een makkelijk en overzichtelijk trainingsschema en wordt het doel aangegeven waar je naar toe moet trainen. Door het doen van deze oefeningen versterk je je heupspieren. Deze spieren zijn voor hardlopers essentieel. Door deze te trainen op uithoudingsvermogen en kracht verbeteren je je loopefficientie en zal je langer en harder kunnen lopen met een lager blessure risico!

Ik heb alle oefeningen die niet werken of niet snel genoeg werken eruit gehaald, zodat je niet je tijd verdoet met zinloze oefeningen! 

Dus als je graag thuis of in de gym aan je herstel van je kniepijn wilt werken dan zou dit programma voor jou ideaal zijn. Heb je meer behoefte aan sturing en een stapsgewijze opbouw bewezen opbouw kijk dan bij het verdiepinsprogramma waarin alle factoren die een rol spelen bij jouw knieklacht worden meegenomen en aangepakt

€ 47

Nu voor slechts € 27,-!

Stuur de factuur in naar je zorgverzekeraar en krijg 50-70% terug! en betaal slechts €8,10 voor dit programma!*

  • 2 supereffectieve rugmobilisatie oefeningen om je rug soepel te maken!
  • Door deze rugmobilisatieoefeningen te doen wordt de pijn in je knie minder
  • 4 supereffectieve heupspieroefeningen om de hulptroepen van je knie te activeren en te versterken!
  • 2 oefeningen om de mobiliteit en de spanning in je bovenbeenspieren te verbeteren.
  • 1 compleet trainingsschema waarin je alle oefeningen bij kan houden!

BONUS:

  • Tijdelijk bij aanschaf van dit programma 4 hardloopschema's T.W.V €40 om blessurevrij op te bouwen naar een halve marathon 


*Mits aanvullend verzekerd voor fysiotherapie. Het percentage is afhankelijk van je zorgverzekeraar.